Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 548
Pokaż wszystkie komentarzeBłagam was ludzie, nie wierzcie w to co piszą! Owszem, w skuterze są blokady, ale pomyślcie.Producent zamontował je tam żebyście nie przeciążali silnika skutera. Dam wam przykład: Na tym forum piszą o zmianie modułu na odblokowany. Jest to kompletny bezsens, ponieważ w ten sposób można tylko zatrzeć silnik od zbyt wysokich obrotów! Nie róbcie pod żadnym pozorem takich modyfikacji! Jeżeli chcecie zwiększyć prędkość to polecam TYLKO I WYŁĄCZNIE zmiane cylindra na większą pojemność + zmiane dyszy w gaźniku na większą (dostosowaną pod daną pojemność). Jest to najlepszy sposób. Wiem, bo założyłem z kolegą cylinder 80 ccm i jest dużo szybszy. Powtórze jeszcze raz: Inne modyfikacje nie wchodza w gre! Mozecie od nich popsuc skuter! A wymiana cylindra kosztuje naprawdę niewiele.
OdpowiedzTy to jednak powinieneś się puknąć w głowę w miarę możliwości jak najmocniej. Jeśli tuninguje się skuter to trzeba wiedzieć co się robi. Ja mam już długo skuter i nie ma ani jednej blokady. Działa jak powinien a nawet lepiej ! A ty jeśli chcesz jeździć 45km/h to jeździj i się odpierdol.
OdpowiedzA ile jedzie?
Odpowiedzja jeżdżę 35/ha
Odpowiedz